image_1 image_2 image_3 image_4 image_5 image_6 image_7 image_8 image_9 image_10 image_11 image_12
logo darujme
O nás |Ke stažení |Partneři a dárci |Akce |Náhradní plnění |Archív aktualit |Fotogalerie

Občanská poradna - Jaké zásady při poskytování služby dodržujeme

Zásady služby

          Bezplatnost

 Občanské poradenství je zásadně bezplatné, a to v současné době v 18ti poskytovaných oblastech a ve 4 úrovních (informace, rada, aktivní pomoc, asistence).

          Diskrétnost

Nic, co se v poradně zjistí od klienta, včetně informace o tom, že poradnu navštívil, nebude, bez výslovného souhlasu klienta, předáno nikomu mimo občanskou poradnu. Poradce i organizace jsou vázány mlčenlivostí, není-li to v rozporu s platnými právními předpisy.

          Anonymita

Klient vystupuje v rámci služby anonymně, i v rámci evidence je jeho anonymita zaručena, klient může vystoupit z anonymity pouze na základě svého souhlasu.

          Nezávislost

Občanská poradna poskytuje uživatelům služby nezávisle na státních nebo jiných organizacích a nezávisle na organizacích, které poradnu finančně podporují nebo dotují.

          Respekt k osobě uživatele

pracovníci vytvářejí takové podmínky, aby klienti mohli v průběhu poskytování služby uplatňovat vlastní vůli a jednat na základě vlastního rozhodnutí s porozuměním důsledku své volby

          Respekt k základním lidským právům klienta

služba je poskytována bez rozdílu pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, handicapu, politického přesvědčení a postavení ve společnosti

          Princip aktivní spolupráce

Představuje aktivní spoluúčast klientů na řešení vlastních sociálních událostí tak, aby byl posílen princip odpovědnosti jednotlivých klientů na úroveň vlastních životních podmínek při umožnění dostatečné možnosti volby v rozhodování o způsobu života a o způsobech řešení jednotlivých sociálních událostí. Aby měli reálnou možnost podílet se na tom, co bezprostředně ovlivňuje jejich život

          Zásada potřebné pomoci a podpory

služba je klientovi poskytována pouze v těch oblastech, které není schopen zvládnout sám vlastními silami, tj. pomáháme tam, kde klient pomoci potřebuje a co klient nezvládá, kdy výše a množství jednotlivé pomoci je přiměřená ke zdrojům a k sociálním potřebám a individuálnímu přičinění jednotlivých klientů

Aktuality střediska

aktuality

O problémech s bydlením a sousedy s pacienty Psychiatrické nemocnice

Vloženo: 19.11.2017 (Přečteno: 39x)

Přednáška na téma „Nájemní bydlení a sousedské vztahy“ ukončí v listopadu cyklus setkávání „Radíme se s Charitou“, který po celý rok 2017 pořádala Občanská poradna Charity...


aktuality

Dárcovská SMS v novém: podpořte Charitu Opava!

Vloženo: 21.08.2017 (Přečteno: 356x)

Dárcovské SMS, které jsou výhradně českým vynálezem, se po třinácti letech mění. Nově mohou dárci posílat potřebným lidem ve svém okolí prostřednictvím Charity Opava DMS nejen v...


Naše akce

Fotosoutěž Můj svět Partnerství pro Charitu Opava Program Firma A++ Tříkrálová sbírka

Naši partneři

Náš eshop JV-ART.CZ

Kontakty

Charita Opava
Občanská poradna
Kylešovská 10
746 01 Opava
tel.: 553 616 437
mobil: 731 316 552
e-mail: obcanskaporadna@charitaopava.cz

web: www.obcanskaporadnaopava.cz

Kontaktní osoba:
Mgr. Lucie Vehovská
Vedoucí občanské poradny
e-mail: vehovska@charitaopava.cz

Mapa

Domovník

Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 1 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 2 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 3 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 4 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 5 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 6 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 7 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 8 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 9 Domovník č. 10 - Listopad 2017 (pdf) 11/2017 10

Certifikace ISO

DNV GL

Design & Programming Core Trade s.r.o. | Product by Core Trade s.r.o. © 2010 | Všechna práva vyhrazena | HTML | CSS | SEO | Administrace

cheap jordan shoescheap jordan shoescheap jordan shoessac longchamp pas cher