A stálo to za to, protože francouzský den se vydařil na jedničku s hvězdičkou. Zapojili se všichni klienti i jejich opatrovníci, kteří dorazili v oblečení v barvách francouzské vlajky, a připravili dobroty, které mají rádi Francouzi.
„Promítali jsme různé zajímavosti o francouzských městech, začali jsme samozřejmě Paříží a módou. A tak jsme se například dozvěděli, že francouzsky jsou nejlépe oblékané ženy na světě,“ říká vedoucí Mravenečku Jana Konopková a pokládá si otázku, zda by si z nich neměly vzít příklad také české dámy. Součástí francouzského dne byl také poslech místní hymny, povídání o historii Francie či o zdejší přírodě. Na přetřes přišel také filmový festival v Cannes a povídání o známých hereckých osobnostech Alainu Delonovi, Jean–Paulu Belmondovi. „Ale nezapomněli jsme ani na známého komika Louis de Funése a samozřejmě jsme našim mužským klientům promítli i fotky Brigitte Bardot,“ vypočítává dále Jana Konopková.
„A jedlo se od rána. Snídaně croissanty s kávou, na svačinu míchaná vejce, na oběd sýr ze zeleninovým salátem. I francouzské víno jsme zde měli, ale to jsme si nechali na doma. A jako moučník jsme připravili makronky a pravé francouzské větrníčky. No prostě jídlo je to, co klienti na tomto cestování mají nejraději,“ uzavírá Jana Konopková s tím, že se nápad cestovat s Mravenečky tímto způsobem po světě velmi osvědčil.