Stránky pro Charitu Opava tehdy vytvořila firma AOC, která v té době sídlila v opavském minoritském klášteře. „Chtěli za to tenkrát pro mne neskutečných osm tisíc korun, což mi připadalo hrozně moc,“ vzpomíná Tomáš Schaffartzik, jeden z mála pamětníků spuštění prvních charitních „webovek“, který je stále v Charitě Opava zaměstnán. Struktura webu, který působí z dnešního pohledu téměř primitivně, vycházela z charitního letáku pro fundraisingovou a PR kampaň. Leták ve formátu A4 byl přeložený napolovic a vévodil mu nadpis „Co nabízíme lidem“. Pod ním následovaly odrážky s výčtem jednotlivých služeb a definicí cílových skupin. „K tomu, abychom si zřídili webové stránky, jsme museli prvně přemluvit tehdejší ředitelku Charity Opava Aničku Ekslerovou, která se k tomuto nápadu původně stavěla trochu skepticky, ale nakonec nám ji pomohl získat na naši stranu její manžel,“ loví z paměti pětadvacet let staré okolnosti vzniku webových stránek Tomáš Schaffartzik. Kromě informací o činnosti Charity Opava se hned první den na webu objevily i dvě aktuality. Obě vyzývaly k finanční pomoci živelní pohromou zasažení Ukrajině a válkou zmítaném Kosovu.
Stránky Charity Opava od té doby prošly několikrát modernizací. Jejich současnou podobu představila Charita Opava v listopadu 2018. Vedle podrobných informací o všech střediscích, odkazu na charitní e-shop, materiálů ke stažení či informací pro dárce zde také zveřejňujeme v intervalu dva dny aktualitu z dění v Charitě Opava a pochopitelně také charitní zpravodaj Domovník.