„Klienti jsou z obsluhování v kavárně UniPointu nadšení, hlásí se jich stále více a vždy se moc těší,“ pochvaluje si vedoucí Radosti Lucie Švejdíková. „Naše pojízdná Kavárna pro Radost sice dostává tak velké množství pozvánek, že některé musíme bohužel odmítat, ale s příchodem podzimu pojízdnou kavárnu zazimujeme, takže možnost kavárenskou činnost provozovat i po prázdninách nás těší,“ dodává.
Za pokračující spolupráci jsou rádi i na Fakultě veřejných politik, pod jejíž křídla univerzitní centrum v OC Breda spadá. „Prostory UniPointu, které doposud sloužily především pro pořádání různých edukačních akcí, workshopů či školení s otevřením kavárny velmi ožily. Návštěvníci si chválí milou obsluhu, jsou rádi, že si kromě prohlídky instalovaných výstav mohou v příjemném prostředí i odpočinout a vychutnat skvělou kávu či nějakou dobrotu,“ říká mluvčí FVP Lada Dobrovolná, která doufá, že Kavárna pro Radost, pokud to bude možné, třeba do budoucna rozšíří i svou provozní dobu.
Klienty Radosti, která je střediskem Charity Opava, jsou lidé s mentálním znevýhodněním a chronickým duševním onemocněním. Obsluhování v kavárně je jedním ze způsobů, jimiž se mohou přirozeně začleňovat do společnosti. V UniPointu obchodního centra Breda & Weinstein se můžete o jejich profesionalitě přesvědčit každé úterý od 8.30 do 14.30 hodin. „Fakultě veřejných politik za spolupráci moc děkujeme,“ vzkazuje závěrem Lucie Švejdíková.